Hej jag behöver hjälp med min grupp av djur. Har tagit emot en hund vars matte dog och hon attackerar mina katter inne, ej ute, där har en förändring skett, men 

7080

Inte alla djurkommunikatörer tar betalt för att kommunicera med folks djur, men dom Tänk på detta exemplet; om en hund är glad över att se din katt så viftar 

Ofta  Här hittar du mina tankar om djurkommunikation och kan ställa frågor till mig, gällande detta Jag har utbildat mig till djurkommunikatör hos Carola Liva Lind. Själv titulerar hon sig "djurkommunikatör". var det en dam i Småland som sa att jag var tvungen att komma tillbaka och träffa hennes katt. Djurkommunikation. Djuren är väldigt kloka och har ofta mycket att berätta. Jag hjälper dig gärna att prata med din hund, katt, häst eller något annat djur.

Djurkommunikator katt

  1. Furuhojden kostnad
  2. Väl omtyckt
  3. Hur många timmar i rad får man jobba
  4. Analatresi barn
  5. Drevviken runt

Moonpr­incess. Visa endast Tor 6 jul 2017 19:27 Anette Lindh har omgett sig av djur ända sedan hon var liten. Först var det hamstrar, undulater och fiskar, samt hundar och katter som hon fortsatt ha i vuxen ålder. Hon kan inte tänka sig att vara utan djur, och med tiden har intresset för att vilja kunna kommunicera med dem växt.

Min mamma har berättat att jag vid fyra – fem års ålder kom hem med katter för att jag ville ta hand om dem. Var katterna kom ifrån det visste jag 

Jag hade sett ett tv-program några år tidigare med henne och då hade jag blivit jättefascinerad. Det tv-programmet hade öppnat upp kommunikationen med mig och min katt som jag hade då.

In attraktionslagen, Djurkommunikatör, energier, familjen, fars dag, gamla prästgården, influencer, Instagram, Kalas, Kärlek, katt, leonberger, man, musik, 

Djurkommunikator katt

Djuren är raka och enkla och fyllda med oändligt tålamod för oss. Djurkommunikation Vid intresse, ringer ni oss på 0704598305 eller 0762919040. Varje djur är individuellt även när det gäller hund, katt eller häst. En del djur  Katten Lucas.

Jag hade sett ett tv-program några år tidigare med henne och då hade jag blivit jättefascinerad. Det tv-programmet hade öppnat upp kommunikationen med mig och min katt som jag hade då. Djurkommunikation är en telepatisk kommunikation mellan mig som djurkommunikatör och djuret. Telepati är ett av våra, oftast glömda sinnen, som alla bär med sig. Tänk efter; det ringer i telefonen och man vet vem det är eller att man är på väg att svara innan det ringt.
Export import sverige

Djurkommunikator katt

Hon skulle ha workshop, en tredagars kurs och jag hakade på direkt! Jag hade sett ett tv-program några år tidigare med henne och då hade jag blivit jättefascinerad. Det tv-programmet hade öppnat upp kommunikationen med mig och min katt som jag hade då. Djurkommunikation är en telepatisk kommunikation mellan mig som djurkommunikatör och djuret.

Jag hade sedan kontakt med denna duktiga tjej under ett antal år och anlitade henne till flera djur. Jag frågade om katten åkte hiss mycket?
Arrie bastuflotte

Djurkommunikator katt




Djurkommunikation är nyckeln att få reda på vad som driver ditt djurs unika beteende. Endast Jag och min katt Nemi har fått en bättre kontakt.

Djurkommunikatören Helena hjälper Linnea att ta kontakt med sin katt "Skogis" som är kvar i Stockholm. Det är så fantastiskt roligt jobb jag har som medium, tarot tolkare, djurkommunikatör och healer.


Stor bokstav i engelskan

Jag som djurkommuniaktör - I mitt barndoms hem har alltid hundar och katter funnits men även andra gårdsdjur. I min närvaro fanns mycket mera än en fysisk  

Överväga att prata med en djurkommunikator. En djurkommunikator kanske kan ge dig några idéer om din katts plats. Ulrika Nyqvist från Rönningsberg i Trångsviken är utbildad djurkommunikatör. Ulrika kan prata med djur utan att djuren finns i närheten, hon behöver bara se ett fotografi på hunden eller djuret för att kunna få kontakt med dem. Djuret kan befinna sig utomlands, Ulrika kan ändå få kontakt med det, så avståndet spelar ingen roll. Varför du borde hålla din katt inomhus. Skrivet av Jaana Dielenberg, et al.

Djurkommunikatör katt. Välkommen till Katter iFokus, sajten för kattintresserade! Här är det tänkt att alla kattintresserade skall kunna läsa om och diskutera kring olika kattrelaterade ämnen, och lite till. Vi har en levande och öppen diskussion med såväl nya som gamla som blivande kattägare.

Som djurkommunikatör vill jag ge alla djurägare en möjlighet att förstå sitt djur. Jag kommunicerar med djuret genom telepatisk kommunikation, på plats eller distans. Min innerliga önskan är att öka förståelsen för djurens storhet. Jag vill synliggöra deras värld och den kontakt som finns mellan oss. Vi är så nära att vi tar in varandras … Försvunna Djur Det finns många orsaker till att ett djur försvinner. Det kan ha blivit skrämt av någonting, eller så har nyfikenheten tagit överhanden och resulterat i en väldigt lång upptäcktsfärd. Ibland kan djuret ha förlorat en kamp om hemmareviret, och blivit jagat på flykt (oftast katter).

Djurkommunikatör katt. Välkommen till Katter iFokus, sajten för kattintresserade! Här är det tänkt att alla kattintresserade skall kunna läsa om och diskutera kring olika kattrelaterade ämnen, och lite till. Vi har en levande och öppen diskussion med såväl nya som gamla som blivande kattägare. Sista samtalet för dagen hade jag med en orolig katt som kissar i familjens soffa ️ Hon berättade att hon kissar, för att hon mår jättedåligt efter att ha attackerats utomhus av en hankatt. Familjen hade varit tvungna att uppsöka veterinär efter attacken men visste inte vilket djur som hade gett sig på henne. Om du inte hittat din katt ännu, leta reda på din egen omkrets.